FOOD | Gezonde banaan met notentopping

Tijdens het sporten verbrandt je lichaam een heleboel energie. Om na een intensieve workout weer even bij te komen, is het nodig om je...


Tijdens het sporten verbrandt je lichaam een heleboel energie. Om na een intensieve workout weer even bij te komen, is het nodig om je lichaam de juiste voedingsstoffen toe te dienen. Mijn favoriet: gezonde banaan met notentopping. Een snelle hap die mijn lichaam de nodige energie geeft om na een workout meteen aan het werk te gaan. Ontdekt hier deze gezonde snack. 



Voor deze healthy snack heb je maar een aantal ingrediënten nodig:
- een banaan
- een topping; zoals confituur, pindakaas,...
- noten


Je begint met de bananen in twee helften te snijden. Vervolgens bedek je de helften met je favoriete topping. Werk het geheel af met een notenmix. Super snel en makkelijk, maar vooral overheerlijk!  





Heb jij een favoriete snack voor na het sporten?

7 reacties

  1. Wat een mooie foto's en het ziet er echt lekker uit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn favoriete snack na het sporten is toast van bruin brood, pindakaas over (maar echte he, met enkel pinda's en geen toegevoegde rommel) en banaan. Hemels....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sport niet maar deze banaan met nootjes lijkt me lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeh, dat ziet er lekker uit! Als ik heb gesport eet ik vaak nog een cracker met smeerkaas, of een snelle jelle!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als eerst, wat heb je mooie foto's van dit receptje gemaakt! En het ziet er ook nog eens heerlijk uit. En gezond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jammer dat veel gezonde recepten met noten zijn, ik vind noten echt totaal niet lekker. Ondanks dat het er wel altijd super goed uit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen