FOOD | Smoothie appel - sinaasappel

Een smoothie vind ik altijd een goed idee. Het zorgt er namelijk voor dat je op een makkelijke manier al je vitamines binnen krijgt. Ve...


Een smoothie vind ik altijd een goed idee. Het zorgt er namelijk voor dat je op een makkelijke manier al je vitamines binnen krijgt. Vele drinken smoothies als vervanging voor hun ontbijt, maar ik zie smoothies net als een aanvulling op de dagelijkse voeding. Gedurende de voormiddag drink ik dan ook regelmatig van mijn smoothie zodat ik toch voldoende fruit naar binnen speel. Nog niet overtuigd van smoothies? Probeer dan zeker eens deze combinatie. 


Wat heb ik deze keer in mijn blender gestoken?
- 1 appel
- 1 sinaasappel
- cranberrysap

Mix al deze ingrediënten goed door elkaar en let erop dat er geen brokken meer in zitten. Giet het mengsel over in een glas en geniet van dit gezonde drankje. 



Drink jij wel eens smoothies?

5 reacties

  1. Ik ben echt gek op smoothie's. Deze combi kende ik nog niet maar lijkt mij wel erg lekker en fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou een smoothie ook drinken als aanvulling en niet als vervanging. Deze combinatie heb ik nog niet gezien, maar het ziet er heel erg lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik drink mijn smoothies als aanvulling en doe er een beetje melk bij om het vloeibaarder te maken. Cranberrysap probeer ik te mijden, want dat van bv Ocean Spray zit bomvol suiker :-/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt lekker! Ik drink zelf niet zo vaak smoothies, eigenlijk alleen wanneer ik er zin in heb of als aanvulling op dagen dat ik niet aan mijn vitamines kom inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simpele combi maar het klinkt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen